CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 26, 2011

cte ari khamis malam jumaat

bercerita tentang ari nie..

pepagi je aku bangun...lepas siap semua..dlam pukul 6.30 pagi..dak gemok mak aku jaga tu da mule datang..dak nie asyik tdo je aku tgk...aiiisssshhhhh...name pon baby an..hehehhee..

aku mulekan perjalananaku ke KTM kajang..seb bek train xpenoh...alhamdulillah...tung tang tung tang..sampai la kat BUKIT JALIL..mule berjalan kaki balik ke TPM...niela routine aku..penat xpenat gak la an...

ri nie mmg xsaba nk mkan mcD...nk dapatkan glass mcD tu actlly...best nye...



ms makan tgh ari tadi g la beli...dapat LIME...best nye...sangat suke...skrg nie da de 5 wane..hehehe..tinggal ag satu glass je utk cukupkan korum..1st time aku excited nk kumpuln glass...b4 nie nk pandang pon xnk..pelik gak an..tapi xkesah la...lepas abis aku kumpl 6 wane nie..aku nk berpose mcD...no more mcD...boleh ke?? heheheehehhee..

ye r...xelok wo..xsehat...if giat pon..aku bg kelonggaran sebulan skali..ok x??? hehehehe...tapi aku makan minggu2 pon xgemok...berat nie xnk lak nek..adoyaiii....nk wt cam...heeeeee...

pape pon idop glass mcD...if mcD wat promotion glass ag aku beli la ye...minggu terakhir utk mcD adalah minggu depan..muktamat..


0 comments:

Post a Comment