CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 29, 2012

BIGBANG Rehearsal and Concert alive 2012 part 2

aku da muloe beratur utk masuk rehearsal...rasenye xramai yang dapat past rehearsal...dalam 50 org cam tu r...ms tu rase cam nk masuk dewan pepereksaan lak...mmg gemuruh abis...xtw nape...aiiissshhhh...ms rehearsal tu xdibenarkan amik pic..siap kne silentkan Hp ag...BENCI!!! tapi xpe r...then memule kua taeyang...aiiisshhhh...da mule menjerit da aku...then seungri...daesung n TOP kua sesame...tapi disebabkan mase tu hujang...TOP pegang payung sendiri...yang len semua de bodyguard pegangkan..jadi aku igt TOP tu bodyguard gak..hehehehe...then baru GD kua...mmg berbasah la kitorg nie ngan hujan yang agak lebat ms tu...memule kitorg duduk tw kat tempat VIP tu...tapi aku xnmpk la....then kawan aku cakap kat aku.."jom bagun sampai ke pagar tu nak??" aku pon ape ag..."JOM!!!!" then bile kitorg g je..semua ikot..mmg dapat tetgh alam r...then mmg menjerit xhengat la..tetibe taeyang turun...nyanyi kat depan aku..then die g kat kwn aku...then dapat pegang tangan die...huaaaaaaa...mmg menjerit la aku...tetibe de lak bodyguard nk tepis tangan aku...okey2...xde hal r...aku xpegang da...lepas je dari tu, taeyang datang balik kat depan aku then nyanyi.best wooooooooooo...pastu die nek pentas balik...senyuman daesung mmg wat aku jatuh...die sangat la kind...care die...aiiissshhhh..then die suruh lompat same2 nyanyi lagu hand up...seungri pon join skali...mmg terbek r seungri..da la nsem kotttttttt bile dedpn...die sgt macho...GD lak xtw nape die cam risau je..mungkin pasal hujan n this is 1st time outdoor concert..tapi, die siap ley tgk hp die ag..huk3...jadi nye rehearsal tu mmg best giler...cam xsampai ati je nk kua lepas 30 min tu...diorg cam wat mini concert utk kitorg...aiiisssshhhh....daesung wave kitorg sampai kehujung pintu kua...best gilerrrrrrrr....
utk rehearsal nie xde pic..jadi xley nk prove...huk3....tapi xkesah la...moment tu tetap dalam igtn...love u bigbang...

0 comments:

Post a Comment