CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 14, 2010

160 km/jam

160 km/jam..bagi sesape yang da biase drift tu mmg biase la an..bagi aku itu sangat laju wo...3 kereta memandu halaju melebihi 160 km/jam..xgile?? di lebuh raya LDP..pada pukul 12+++ pagi...sangat menggerunkan..aku lak berada dalam salah sebuah kereta yang dibawa itu..huh?? betul ke?? adoi..mane xnye..da kate aku dalam tu..mmg ternyata la kete tu la paling kuat mnjerit...mne xnye..nek ngilu aku tgk 2 kete bersaing..dtambah dgn kete yang aku nek tu..gilo nye dak..ini semua pasal mamat dalam kete sentra tu r..sakit ati btul..cian cousin aku..sampai demam dibuatnye kerana die berada dalam kete sentra tu...


jadi..nasihat aku..patuhi had laju..walaupon mmg anda nie suke drift..tolong la jangan bawak laju jika ada penumpang dibelakang k...sangat seram..kerana anda..perlu ke nyawa kami dipertaruhkan?? ish3...

jadi..PANDU CERMAT..IGTLAH ORG TERSAYANG...


0 comments:

Post a Comment