CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 14, 2010

AKU BILE AG???


nie la cousin aku ang baye aku..da kawen da die..aku bile ag?? hahahaha..itu la soklan yang slalu aku dapat..tunggu la sayang..t aku kawen la..lepas dapat jodoh yang ditentukan oleh Nye..


pic2 nie semua aku yang snap..cun x?? sangat cun kan?? hahahaha..ok la an..xde la hebat sangat..hehehe

nie lak pakaian rasmi yang dibawa dari meka utk majlis perkahwinan cousin aku nie..hahaha..actually makcik aku baru balik dari menunaikan haji..so..belila kan minah2 nie jbah..maka diorg pakai la di ari pesandingan die nie.. tapi aku xpakai la..coz org kate..if aku pakai jubah nmpk cam papan gune kaen...hahahaha..xde la..aku xde jubah..tu yang aku xpakai..hahaha


nie lak cousin2 aku..ak rase diorg gembira sgt sampai berpelokkan..nk pelok sedara pompan tu kang.de org marah..jadi, berpelokkan la mereka sesame sendiri..hehehe


nie la pengantin laki nye..same baye ngan aku gak..hahaha






dan nie pic aku ngan akak aku..huhuhuhu...

byk ag pic aku amik..xpe la..cume nie yang aku bubuh...

dalam mengambil pic nie..de dugaan bile pic yang kite amik nie..dicopy org dan kini di cropkan sehingga trademark tande aku dibuangnye..
bukan marah..tapi bile ditanye..dengan nada gurauan tu..take as joking la..nie dengan seyes menjawab..tu bukan pic aku..sah2 menipu la an..coz xkan tuan nye photo xkenal photo die..hahaha
ag 1...lepas aku bgtw aku nye tredemark dalam pic aku tu..die ley lak delete komen aku..tinggal komen die yang macam menampakkan aku yang salah..pe kes?? nie yang aku marah..
hahahaha...(gelak je la...)


0 comments:

Post a Comment