CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 29, 2010

KEREK JE...

nie aku nk cte..ri tu..aku baru balik dari training..penat wo..tepon akak aku xberjawab..bengang la..dan2..de org call..aku igt akak aku gune no kawan die..coz no. xdikenali..

"nie nor munirah ke?"
"ye..np?" (dengan sore kerek..)
"saye dapat no. awak dari UPM, saya Dr. Baha"
"okeyyyyy.." (cover balik nada sore..jadi lemah lembut..n terasa bersalah lak..heeeeeeee)


dalam ati aku..Dr. nie nk cari RA ke?? best nye!!!!!!!

"saye mencari lecturer.."

punye lampi aku..aku xpaham pe yang die cakap..Lecturer?? die da de Dr. np nk cari lecturer?? wat pe nk sambong study?? tetibe die berkata lagi..

"awak berminat utk jadi lecturer x?"

wow..sangat tekezut..secara jujurnye..aku xpenah impikan utk jadi lecturer..and aku xsuke..bukan xminat..tapi xsuke..tapi apa jawapan aku???

"minattttttttt"

hehehe..dan berlakulah sesi soal jawab di dalam tepon..
last2 die mintak anto sinopsis thesis..
semalam aku anta da semua yang die mintak..
pagi tadi Dr. tu call aku balik..katenye die da dapat n perlu anta resume aku ke MQA..dan MQA yang akan tentukan aku boleh jadi lecturer or not..

APAKAH YANG AKAN BERLAKU??
LAYAK KAH AKU MENJADI PENDIDIK??
PERSOALAN YANG AKAN TERJAWAB TAK LAMA LAGI..

(terase nk gelak lak..coz sebut pekataan pendidik..cam xcaye)


0 comments:

Post a Comment