CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 26, 2010

kua kamu dari sini

tadi aku ke Putrajaya..sebenarnye g mengubat la..coz mak aku nie sakit..mmg dari dlu..xtw la sakit pasal mmg sakit or de mende..bagi aku..think positif..xde mende kot..mungkin mmg dugaan penyakit yang allah nk bagi..tapi pak cik aku nie sebuk suruh g umah adek die nie..jadi, g la..nk berubtnye mak aku..tapi satu family g..sebenarnye niat di ati nk makan lua..hehhe..last..pakcik aku yang ajak makan lua..pe ag...pakcik aku yang blanje..hehehe..

oleh kerana org yang nk mengubatkan nie xde uma..so kne la tunggu..lame gak la an..last sampai..aku xnk sentuh la part camne diubtnye..yang wt perangai nye adek aku..ish3..leh pak die pegang aku..carenye cam nk kua kan mende la..hehe..katenye dalam badan aku de mende la..bukan jantan..bukan tina..PONDAN..hehe..shiot ye an..sebenarnye bukan nk mengejek..tapi sekadar nk hilangkan busan..coz kne senyap an..n ngan tok..

papehal..TAHNIAH utk MALAYSIA..3-0..walopon xdapat nk tgk..kerna pekara di atas..wa caya la sama lu..TAHNIAH gak kat shahrul..baru nikah da kne turun men bola... keep it up..cewah~~cam aku lak jadi coach diorg..hahahah

0 comments:

Post a Comment