CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 25, 2010

ikan?? ayam?? ayam??? ikan???

nape laki di panggil ikan dan pompan di panggil ayam??

adakah kerana pompan kelihatn seperti ayam dan laki kelihatan seperti ikan??
hahahaha

mende yang aku dapat same an..ayam tu gedik..aku suke gune ayat.."gedik ayam"..coz bagi aku ayam tu mmg gedik..ngan tonggek die..mmg gedik la an..tgk je la care die jalan..kalu tgk bebtul..cam seksi la..baget je la ayam tu..hahaha..xpasal2 ayam dipersalahkan..korg nie paham x pe yang aku maksud kan?? aku membincangkan pasal title anak ayam utk pompan..


comelnye anak ayam nie..cute2..


utk laki..anak ikan?? nape?? lincah sngt ke ikan tu? seksi cam laki ke?? ikan? ikan?? ikan??? rase nye xde pape pasal ikan yang aku nmpk bersesuaian dengan laki...




mne datang panggilan nie?? pelik la..siapa yang cipta?? pape pon ayam tu ayam..ikan tu ikan.. pompan tu pompan..dan laki tu laki..heeeeeeeeee



0 comments:

Post a Comment