CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 22, 2011

FUKUSHIMA..mimpi eh...

oleh kerana pening pale yang xhilang aku tdo la pkul 12.30 ari..xsangke lak dalam tdo tgh ari nie aku mimpi..hahaha..aku berada di FUKUSHIMA...xke gile..aku ley lak ade dalam reactor tu...tgh wat kje la..kire proposal master aku nie...dan2 de saat genting dimana semua kne kua dari reactor tu...mmg xsempat nk amik barang semua la..aku mmg pastikan family aku semua kua la..dan2 da kua..de plak suruh mandi..coz takot bawak radiasi tu kua...mak aiiii..mmg terbaek la an..mmg xsempat nk mandi pon..


tetibe aku dengar cm org tgh rush2 la nie...de org nangis..aku pon lari r..aku tgk semua kalam kabut suruh kua...lepas je aku kua...reactor tu meletop...dalam lari2 tu jumpe la adek aku..lepas g tempat slamat aku pon cari la family aku..seb bek semua slamat..tapi aku bingung mase tu..coz keje aku semua abis terbakar..pe aku nk jawab ngan supervisor aku???!!!! huaaaaaaaaaaaa...xsanggop nk pikirkan kje yang hancur tu..tetibe aku tersedar dari tdo..hehehe..mimpi rupe nye...xley bla an mimpi camnie..da rupe cam dalam filem lak an..hahahaha


0 comments:

Post a Comment