CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 21, 2011

musim drian....


Skrg aku tgk banyak giler durian kat tepi jalan…bes sangat…ms aku degree dlu..waktu sem 2 ke sem 3 ek?? Aku lupe la…yang pasti kne masuk utan…hutan tu xde la lebat mane pon…hutan biase…yang best nye..lect2 aku nie..lepas penat wat amali, diorg bawak 2 bakul durian utk kitorg…waaaaa….mmg la durian UPM je..tapi cube bayangkan…free kot…xyah bayar..pastu makan ramai2…ngan lecturer, ngan pekerja fakulti..xke sedap namenye tu..walopon aku nie sebenarnye xde la kuat sangat makan durian..tapi ms tu mmg aku tibia..ye r..mak aku slalu cakap, makan ramai2 nie feel die len dengan makan sorg2, kegembiraan berebut, menantikan sape dapat dlu..membuatkan kite makan lebih banyak..pasal tu dlu mase kecik2 tym makan je..mak aku yang suapkan..xde makan sorg2…hehehehe…pape pon sangat suke makan durian ramai2…


0 comments:

Post a Comment