CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 6, 2014

south korea trip day 4


tour ikot planing dr bus tour..de kat satu tempat nie..kua je dari gua..de sekumpulan girl2 korea nie pepandang..tangan cam tunjuk kamera sambil malu nk pandang aku..so, aku igt die nk mintak tolong amik pic diorg berlima..aku pon dok wat body language dengan gaya nk tolong diorg amik pic..aku hulurkan tangan aku nk mintak kamera diorg..tetibe salah sorg dari diorg grab tangan aku then peluk gaya nk amik pic..tekejut aku..yana da sesorg kedepan..then dak2 korea nie suruh aku panggil yana..aku pon panggil la..then bergambar bersama la kitorg nie..hahahaha..actually diorg suke ngan corak ken tudung kitorg..kat sane diorg xdpt corak pastel tu..then balik tu kitorg g market kat jeju..mmg salah masuk la an..coz de banyak sgt jual babi hitam kat sane..seyes bau die..cam nk muntah..nk g dragon nye shape tu..then tahan ajusshi taxi..die pon anto la kat tempat yg diminta..

mmg sejuk giler g waktu malam..almaklum la angin kuat giler tepi pantai tu..then nk balik da xtw camne..coz mmg xde byk transport kat sane..tahan taxi..then cakap ngan ajusshi tu kitorg nk g mane..tapi die xpaham english..kitorg tunjuk la ejaan..masalah nye kitorg lupe yg diorg xreti baca times new roman la..adoii...ape ke bangang nye kitong nie..seb bek de bro taxi nie pandai..coz de gps dlm taxi die..so ley cari tempat kitorg tu..balik tu dok masak meggi..kat bilik rehat tu de la sorg mamat cina nie..gayot dr tadi xletak2..then sanggop hold up call die then tanye kitorg dr malaysia ke? n die nk bgtw die pon dr malaysia..and nice to meet us..erkkkkkkk...okey...then die sambung gayut balik.so, kitorg pon makan sambil tgk cte korea yg xde subtitle..tp korg akan gelak walopon xpaham..pastu~~ tdo~~ jana tenaga utk esk..esk nak gerak balik seoul~~ tunggu seoul aku datang!!! (poyo je ayat)










0 comments:

Post a Comment