CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 26, 2010

mesti tipu

korg penah tgk iklan proton yang ayat dak kecik tu.."tipu la"...hehehe..ayat nie mmg menginggtkan aku ms aku kecik..mende yang same..
anak : ayah betul ke ari nie kite nk kua?
ayah : siapkan keje tu dlu..cepat mane siap..cepat tu kite kua..
anak : mesti tipu..
(diolog nie lebih kurang la ngan diolog iklan tu..huhuhu)


dlu ms aku kecik dlu mak aku slalu suruh aku wat kje..kate nie if siap keje, t mak bawak kua..xpon mak bagi coklat..n pape la..tande nk mengampu..memule percaya la..lepas beberapa kali kne ti[u tu..jadi ayat yang kua nye.."mesti tipu"..tapi kje still wat la..coz xberani nk melawan cakap mak abah..hehehe..
pape pon..mak aku nie bukan pendera eh..korg jangan salah anggap lak..hahaha


0 comments:

Post a Comment