CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 26, 2010

sebab berbloging



ramai org yang da punya blog skrg nie an..tapi an..pe sebab korg wat blog?? aku nampak beberapa sebab kenapa orang wat blog, antaranya
  1. nk meluahkan isi hati mereka
  2. nk menjadi popular
  3. ikot org..(org wat aku wat la..hehehe..padehal xtw pe nk tulis..)
  4. xde keje..jadi join la pape je yang de dalam tenet nie..
  5. berkongsi cerita (suke bile org bace post kite..xyah follower yang banyak pon..hehe)
  6. nk dapat duet..(ye r..nk join nuffnang..hahhaa..)
  7. ....
  8. ...
  9. ...
yang ingin menjadi popular itu semoga anda berjaya..hehehe...
bagi aku..aku suke bercerita..sangat suke..walopon laptop aku kini di sepital..sanggop aku turun CC..hehehe..nk post entri terbaru nye pasal...
sebenarnye banyak ag sebab nape org wat blog..if nk tambah..ley je..hehehe...


0 comments:

Post a Comment