CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 21, 2010

movie tgh malam

pada sesape yang xkenal aku..aku nie dak mamak..kire tw la bahasa tamil tu..paham..tapi xreti nk cakap..hehehe..bile da besa nie..rugi lak xtw cakap..if x, da ley dapat elaun bahasa..hahaha..aku sangat suke tgk cte tamil..tamil tw..bukan industan..de org kate, dengar bahasa tamil je mesti pening pale..hehhehehe..tapi aku xtw la an..mungkin kerana mmg da dibesarkan sejak kecik ag dengan bahasa tu..kalu kat uma an..mak cakap mende rahsia depan kengkwn aku..mmg cakap bahasa tamil la..hehehehe..mane xnye..kang cakap bahasa english kang org paham..da xjadi rahsia..ms memule aku pindah kajang..kengkwn melayu aku cam teruje je bile tw aku paham bahasa tamil..siap ley sruruh aku cakap ag..mne nk cakap..da xreti..hehehe..bebaru nie aku g tgk kat panggung..cte tamil la..cte tamil nie mmg tgh malam je la an...heeeeeee...sangat best cte tu..cte pasal keluarga..da..stop pasal cte tamil yang aku tgk tu..


adek aku de sorg kawan..melayu la..slalu datang lepak umah aku..skrg nie..die pon da minat cte tamil..xyah la minat je..asal kate nk g panggung nk tgk cte tamil je..mesti die nk ikot..huuuuyyyyyooooo...sape kate org melayu xminat cte tamil?? heeeeeeeee..

pape pon..hak individu utk suke bahasa ape..n cete ape..yang nyatanye..bia la kite satu agama...heee....daaaaaaaaa....itu sajaaaaaaa....


0 comments:

Post a Comment