CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 6, 2011

PUJIAN, PUJIAN, PUJIAN

pompan nie..if dipuji..mmg suke giler la..nie aku berani cakap la..lelagi if puji pasal kecantikkan..bukan pe..da mmg sifat ponpam kan..suke cantik..actually bukan sifat pompan..tp mmg semua manusia kot..hehe..len la if ANDA bukan manusia..hehe..

aku xpasti nape aku letak pic nie..hehehe..
aku pon suke dipuji..sangat suke..bukan nk kate pe..de sorg kawan aku nie..lame kot xjumpe die..dan2..bile die tgk pic akukat fb..ms raye an..mesti la melaram abis2 an..sementara stok masih ade..hehehe..dan2..die cakap aku makin cun..perghhhhhh...siap kate ley jatuh cinta ag ngan aku..mmg xley bla an..walopon ayat die agak terlampau seperti 18SG (apakah?)...tapi aku suke dengan pujian tu..kembang gak la..coz de org yang gak yang perhatikan kite...cewah~~

secare jujurnye aku suke diperhatikan..sebab tu aku suke masuk pertandingan tarian..teater..or something yang lebih kurang same la..ms aku mule2 masuk UPM..ms minggu orentasi..kite mane knl sape2 an..jadi muke pon muke baek..blagak baek la an..baget low profile..xde org pandang la..bile tetgh sem tu..tetipe ketua fasi ms aku baru masuk tu bertanye aku..(ms nie da kamcing ngan ketua fasi la..) "ms memule ko masuk sini an..aku tgk ko datang ngan mak ayah ko..aku tgk ko nie cam kacukkan je..ko mixed pe ye??" "wow!!!!!!!! ko usha aku?? unsangkable la.." terasa seperti aku de aura la plak an...hehehe...

YE KENGKWN..AKU MMG DARAH KACUK PON..(MAMAK + PAKISTAN)
de lak aku g satu tempat nie..bile aku cakap aku kacuk je..tetibe dak laki nie cakap..aku tw..tgk mate ko pon da dapat tw..ms tu..tetibe aku terase seperti hebat..(mane xnye..laki tu nsem kot..siap perasan mate aku ag..cewah~~) tu la buktinye pompan mmg suke kne puji..

nsem la an..tapi dak laki tu xde la cam enrique nie..die nie nsem sgt kot..
jadi, ini lah buktinye..pompan mmg suke dipuji..hehehe
contohnye adalah aku..

p/s: maaf kepada korg2 semua..entri nie mengambarkan aku sorg yang perasan..tapi an..aku xperasaan sepanjang masa..cume waktu tertentu je...hehehehe...(malu iiiiiiiiiiiiiii)

papehal..AKU mmg suke DiPUJI...jadi PUJI la aku slalu if nk amik ati aku..tapi jgn riso..aku natural k..xde kisah pilih kasih di sini..if mende tu berlaku dalam situasi aku perlu membuat keputusan..hehehe..no puji2...

itu saja...SEKIAN dari saya NOR MUNIRAH ABDULLAH..(adek manis)


0 comments:

Post a Comment