CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 6, 2011

Senyap ke AKU?

semalam aku asyik gelak je..ye r mane x nye..xde kje kat lab..so, wat lawak je..jadi..kje aku gelak..gelak..gelak..siap men teka-teki..xmencabar pon teka teki tu..nie kwn aku yang bagi..antaranya ialah~~~(gaya anugerah skin)



teka-teki 1
binatang pe yang paling besa?

teka-teki 2
kuali pe paling besar?

teka-teki 3
kude pe yang die nmpk kite, kite xnmpk die?

itu la antara soklan nye..senang je an..aku xbg jawapan pon korg ley tw an..hehehe
pastu busan2..kawan aku c CEM nie ajar plak men tepuk2 tangan..bermacam2 irama la..tapi aku xley la nk pick up..hehehe...maaf ye KAWAN...

oh..lupe lak..de PENGUMUMAN..kawan aku..c amer..de wat NOVEl..yang betajuk : Bila AMIR bertasbih, Ayat2 AMIR dan Lagenda AMIR setan..hahaha..itu yang aku dapat dari kawan aku ler..hehehe..mungkin kerana die teringin sangat nk jadi penulis novel..tapi xde idea nk wat tajuk len dari yang len kot..hehehe


yang aku peliknye semlm..dalam aku berceria slalu nie..de org tny aku.."munirah, awk xde mood ye ari nie?? tgk senyap je..." SENTAP I..senyap ke?? kalu itu dinamekan senyap..camne la bile aku bising yer?? mesti ag meriah..hahahaha


0 comments:

Post a Comment