CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 9, 2010

bile plaja masuk exam..lelagi pelaja tu da berusia..nie la jadinye..

hurm..smlm 1st tym aku g jage exam..byk mende aku nampak ms exam..kaki aku sampai merah jage exam tu..padahal mid tem je..apala..nie de la satu Uni. swasta yang kebanyakkan pelajarnya dari penjawat kerajaan..semua sambong study coz nk nek pangkat..bukan nye nk menanbah ilmu..aiiisssshhhh..so, yang datang nie KEBANYAKKAN nye org2 tua..de yang ley kite panggil nenek da kot...hurm..xpasti ler..hahaha


memule skali aku jage..part software pe ntah..dak die semua lepak2 je..cool gitu jawab exam..ok ler..then section 2 lak..jage pasal management kot..pergh giler ramai..then yang datangnye mostly org da berusia..de yang aku tgk..sampai ngigil jawab exam..tu xdapat nk bantu la an..hurm..de plak tu mak cik nie..aku terpaksa la ajar die gelapkan jawapan, satu persatu..makcik tu cam rabun dekat la rasenye..

then de lak yang patah tangan..tepakse la aku tolong menyalinkan butiran peribadi die kat slip kehadiran dan kat kertas OMR..yg xley bla nye..de plak yang besuara..mne ley tolong org tulis..pergh..nk je aku jawab.."pak cik, kalu pak cik patahkan tgn pak cik, saye pon akan tolong pak cik tulis..nie spesel kes pak cik.." tapi xdapat la aku nk cakap an..kang kuang aja la plak..heeeee


de plak sorg mak cik nie..die berkata "mak cik xnk la hitamkan memane jawapab, coz semua jawapan die bg salah"..aku nk tegelak ms tu..tapi terpaksa tahan la..nk wat cam ne..terpaksa la pujuk mak cik tu dengan berkata "mak cik itam kan je memane..if salah banyak de bonus mark" hahaha..pastu baru la mak cik tu itam kan..aiiisssshhhh...cite kak minah

de lak pak cik tu..tetibe panggil aku then tegelak..aku xtw pe motip die..aku pon senyum je a..xtw nk bg respon pe..de plak yang mintak no tepon..yg xley bla..yang mintak nie da tua nk mampos..aiissshhh...pak cik sedar la..rumah kate pergi..kubur kata mari..tapi nie aku xkne la..kwn aku yg kne..aku ade berdekatan die..aku cume tergelak r..xsanggop nk tgk muke pakcik tu..hahahaha
de yang menanye..bile keputusan kua?? mak aih..nk je jawab..mak cik..saba la yer..padahal aku pon xtw..mak aku menajawab..saye cume petugas di sini sahaja..gagaga..

banyak ag gelagat org yg amik exam nie..huhuhu..hurm...mesti tyme aku amik exam dlu pon cam nie an?? hahahaha..tapi aku xpenah lak menanye soalan..if de pon..angkat tgn coz nk kertas lebih..huhuhuhu..tapi aku sgt suke la berjage2 nie..coz perlu berjalan dari hujung sane ke hujung cnie..terase cam wat cat walk la plak..hahahaha

t if de nk jage2 exam t ley la ajak aku yer....huhuhuhu


0 comments:

Post a Comment