CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

teringin nk wat baju nie..

ri tu de org g bandung..then bawak belikan kaen..5 meter..banyak an..if nk jaet baju..ukuran badan aku 2 meter 1/2 cukup kot..hurm..aku pon pikir2 la nk wat baju pe..tetibe aku melukis la aku nye design baju..tapi design baju aku lukis nie bukan pro nye..maklum la..aku mane amik klas fesyen..cume aku nie reti jaet je..hahahaha...
nie de la design petama aku utk kaen tu..


nie baju yang aku nk jaet tu..mende paling penting kat sini de la lengan die..maka if nk wat lengan yang ala2 mengelembong tu kne la wat cam aku lukis kat atas tu..kat blakang baju aku nk gune zip sorok..supaya senang utk memakai dan xnmpk jahitan..hehehhee..hopefully berjaya..



0 comments:

Post a Comment