CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

remaja (dak matrix)

zaman remaja..zaman matrix..zaman segala zaman..yang penuh dengan dugaan an?? ye r..zaman yang nk berkawan..salah pilih kawan mmg nahas la an..mende nie mengingatkan aku kat zaman matrix..aku dlu matrix negeri sembilan..KMNS..tapi sebutan die..k-menes..huhuhu..sangat suke berada di matrix..tapi xsanggop nk ulang matrix tu..rase cam fobia la palk..maklum la..semua kne rush...aku nie xde la baek sgt kat matrix tu..ramai ingt aku dak fizikal..padahal aku dak hayat..maklum la..da ayat nie baek org nye..kire skema la..yang aku nie..uha uha..mane diorg nk caye an..hehehe...paling aku igt de satu ari tu..nk balik uma dari matrix..if kat matrix..nk kua outing ke..balik umah ke..kne pakai baju kurung..nie kesah kami bertiga yang slumber pakai baju n sua jeans..maklum la raye kot mase tu..hahaha..da r org beratur panjang nk anta kad outing..yg kami bertiga nie..men selit je..dan2 kat pondok gad tu..die cakap xley lepas an..kne balik tukar baju..mak aiii..gilo ko..dan2..kitorg pas je kat outing tu..then amik terus bla..membebel pak gad tu..lepas kitorg je..datang la cikgu disiplin kot..agak nye r..die check la sorg2 mase beratur nk anta kad..sape yg pakai sua kne balik tukar..gaggaa...cian wo...yang kitorg nie seb bek lepas..ye r..kua pakai baju kurung..aiiissshhhh..bukan kate xsuke tapi bagi la kebebasan skit..nie x..

muke giler bebudak...eeeeeee
yang paling aku suke kat matrix mase matriculation game carnival..yang tu mmg hebat la an..bukan pasal aku join game tu..pasal dapat usha org..sangat suke..mane xnye da semua org turun an..yang xactive pon turun..aku xde la masuk banyak game..tapi yang paling aku suke senam robik r..mak cik tu conduct mmg xley bla..agak2 umo makcik tu dalam 40 r..tapi mak aii..ngan die nye pembatu ag..mmg seksi wooo...dak laki kompem suke ler..hehehhehee...

kat matrix nie yang best nye..kite xkne buli and xpayah nk membuli..hahaha..kat matrix aku ley dikatakan bekawan ngan dak repeat la an..last2 result aku pon ala2 mereka gak...hahahaha...tapi seyes cakap..aku mmg enjoy ngan mase kat matrix..esk final..ri nie still ley g bejalan2 di padang..maklum la..nk reles tensen..betul ke?? hahahaha..kekadang dak matrix nie lurus giler..xkire la pompan ke laki..if salah jalan..mmg hancur la idop..jadi dak2 matrix pandai2 la pilih jalan korg..aku cakap camni kat budak matrix coz aku penah masuk matrix..dak U tu aku xbape nk pasti la..coz xtw an..hehehe..mase kat matrix aku bekawan baek ngan zai, syikin, zana, ecah, nisa, alun..ramai gak r..hahahaha...if de pic matrix kat aku da lame aku upload..malang nye xde..ish3...HADANI...nak bahan aku balikkkkkkkkkkkk...hehehehe

pe la yang aku merepek kat atas nie..hahaha..papahal nie cume sedikit dari kisah matrix..heeeeeee




0 comments:

Post a Comment