CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 7, 2010

orang kate aku kuat tdo~~~

ini kesah benar..bukan kesah rekaan atau mainan..nie kesah aku..awal thn nie..aku mule merapatkan hubungan dengan kengkwn awk ms aku skola rendah..jumpe kat fb..maklum la PUTUS PERHUBUNGAN kerana aku berhijrah..hehehehe...

pada satu mlm tu aku tgor la kwn aku sorg nie..aku tny die "ko tgh wat pe tu"..comman question an..then, die pon jawab.."tengah bace buku mengenai....." then aku cakap la.."aku nie xmenyempat2 nk bace buku..aiissshhh..bz jer..maklum la student".."aku pon student gak, ko tu kan kuat tdo..mne nk bace buku"..sentap aku..statement aku kuat tdo..aiissshhh betul ke??
pic nie time aku sem 2 kot kat UPM..huhuhu

bersungguh2 kwn aku nie myakinkan aku, yg aku nie kuat tdo..satu persatu die igtkan..hahhaa..tapi sebenrnye..MMG AKU KUAT TDO PON...even aku da berhijrah ke Kajang pon..aku still bawak tabiat tu..pasal skolah rendah mmg aku xhengat, tapi ms skolah menengan yang aku tw..asal masuk lab je..xkesah la..lab sains..mse form 1 and 2..lab bio n chemistry form 4 and form 5..hahaha..ms tu la mase paling sesuai utk tdo..tapi ms aku form 1and 2 tu an..aku xtdo cam tdo mati..tdo2 aku..tutup2 mate aku..soklan cikgu kat depan aku still jawab..hebat x hebat la aku..coz kwn aku siap sound aku.."ko kalu nk tdo, mulut tu ley diam x?? jgn jawab pape soklan cikgu"..aku menjawab dengan begelak je r..


bile masuk je matrix..tdo aku xkurang mane pon..asal balik kelas je..dalam pkul 3 la..paling awal..terus amik towel, g mandi..then..masa utk landing..yeeeehhhhhaaaaaaa...dalam kuliah bukan semua kuliah aku bejaga..hahhaha..kekadang tdo gak..tapi bukan aku sorg..ramai kot...

bile masuk U lak..ag hebat mase aku sem 1..kelas xhabis pkl 12, pkl 2..wow..banyak giler mase ade..mmg xhengat la an tdo...pergh..blaja mmg x la an..tdo je...then result aku pon tdo gak..hahahahahhaa..

lepas dari dapat result tdo tu..bapak aku marah la..bapak aku ckp.."result ko camni? balik sendiri..abah xnk anta" sedih an?? walopon aku mampu balik sendiri..xpon suruh je akak or adek aku anto..bukan jauh pon..dari umah 15 minit jerrrrrrr...hehehhee..tapi ayat bapak aku tu nmpk sgt la die kecewa..then, pe ag..sem 2 mmg pulun..sampai la sem akhir..pape hal tdo mmg xley nk dielakkan..tapi de je ms..aku study..tapi waktu petang mmg aku xley study..mmg xmasuk..if wat assgmnt ke ley la..hehehe

bile skrg nie..jadi penganggor..ag hebat la aku tdo..aku rase if pertandingan sape tdo paling lame..mmg aku ley menang la..kalah laki2 yang g clubbing n lepak sampai 2, 3, 4, 5 pagi...

nak wat cmne?? aiiiissshhhh bile la aku nk berubh nie??? urmmmmmmmmmmmm


0 comments:

Post a Comment