CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 6, 2010

air sirap utk dimandi ke??

hurm..teringat zaman aku g kenduri kawen cousin aku kat peneng..sampai peneng lebih kurang 8.30 malam..malas la nk kaco nana aku yang yang kat sane..coz datang ngan family belah ayah..

tetgh dalam keadaan lapa tu..pe ag..mecari la kedai..last2 dapat satu kedai..nasi kandaq..kedai tu if kat KL mmg org xkan masok la..tapi kat sane ramai plak..pelik aku..aku pon order la nasi kandaq..ya allah..giler besa ayam die..mmg xabis la an..ms tgh makan tu cam biase, aku order la air neslo ais..lepas 30 minit gamak nye..baru air aku siap..lame an??


pelayan tu datang la dengan membawa dulang yang berisi beberapa gelas air..n diagihkan mengikot order la an..sebelah tangan pegang dulang, sebelah tangan agihkan air..kini turn aku dapat air..yeah!!!! tetgh pelayang tu letakkan air atas meja aku..tetibe tangan pelayan yang pegang dulang berisi air tu menyerong ke arah aku.. ALAMAK!!!!!!! air sirap dari dulang tu tertumpah di atas aku...HUAAAAAAAAAAAAAAAAA.. rase cam kne mandi dengan air sirap........apakah ini??? argggghhhh...

ni la baju aku yang dimandikan dengan sirap itu..

yang lagi wat aku hangennye, ley plak pelayan tu bla cam tu je..mintak maaf? bagi tisu?? langsung x..geram btul aku..kenapa la nasib aku begini..cedih2..abis baju aku basah..bukan baju je..ngan ken tudung skali..mase tu rase cam nk lempang on the spot je pelayan tu..tapi seb bek la aku nie ley ag kawal perasaan..tapi mmg kne maki r ngan aku..bukan dedpn la..lepas pelayan tu bla...

if aku blik peneng ag..jagan harap aku g memane kedai nasi kandaq yang serupe cam tu..X HENGEN aku!!!!!!!


0 comments:

Post a Comment