CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 5, 2010

tangan terluke..

aiiissshhh...dak zaman skrg nie...silap2..pompan zaman skrg nie...masak semua xreti..xyah kate masak..baru je suruh potong kentang, bawang..cili..mesti de je jari terluke..if xsampai darah..de la tersedar bile rase pedih semacam..hahaha

itu la yang selalu aku rase..bukan pe..mmg da tapak tangan aku, kulit nye nipis..nk wat camne..hurm..

mak aku slalu cakap..xreti masak ag, camne nk kawen?? la..org xreti masak pon ley kawen skrg..aiiissshhh..

terigt mase kecik dlu..de sorg kawan aku nie..slalunye bile org tny masakan sape sedap..semua stok nk cakap masakan mak masing2 sedap..tapi yang peliknye kawan aku sorg nie..die ley cakap masakkan mak die xsedap..die xsuke makan..coz mak die reti goreng telor je..hahahahaha..upsssssss..sowi tegelak...

t rase2..zaman akan datang anak aku akan cakap cam tu x kat org?? ntah2 ag teroq..hahahahaha..bahaya nie...

xpe la..t t aku blaja la masak..utk masa depan..heee


0 comments:

Post a Comment