CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 3, 2010

duDOk aTas KaTiL ye...

wow..skrg nie kedah mempunyai air yang byk sampai melimpah ruah..cian adek aku kat sane..harap2 ko ley terapungkan badan ko..hahahahaha

jgn tiru aksi ini

hello malaysia air lines, saye nk tempah tiket utk ke over d sea skrg jugak..

aku nie xpenah la merasa berada dalam keadaan banjir ms aku meningkat dewasa, yang aku igt dlu..mase aku dok selayang la an..umah kampong..asal hujan lebat je banjir..pantang je air nek..mule la..mak aku dokong sorang2 anak die..suruh duduk atas katil..kekadang tertny2 gak..np mak xbg mandi air tu..hahaha..ms kecik..mne tw bersih koto..tw nk maen je..xkesah bahaya x..if skrg bg aku mandi air banjir pon aku xmo..

u-turn tidak digalakkan..hahahahaha

mase dok atas katil tu..de la kaki2 yang menggatal bermain air banjir tu gak..xdapat mande merase dengan kaki pon xpe la..hahahaa..penah skali..lepas suruh je banjir tetibe nmpk biawak..ke tenggiling eh?? aku lupe da..antara dua minatang nie r..ms tu kecik ag..rase cam jakon lak an bile tgk minatang pelik2 nie..huhuhu..last2 ayah aku buang minatang tu kat lua..bahaya sebenarnye banjir nie..coz buaya pon ley naek darat..if buaya da nek darat..maka berlambak la buaya darat kat muka bumi ini..upssssssss

slamatkan la mereka2 ini

pape pon kepada mangse2 banjir..jangan maen air..hahaha


0 comments:

Post a Comment