CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

bile laki bertanye kite terkedu..

pernah x korg terkena soklan nie.."ko tgk bontot aku nie cantik x??" soalan ini ditujukan kepada pompan..tapi soklan nie datangnye dari laki..apakah?? mungkin de yang da biase ngan soklan nie..tapi bagi aku soklan nie lawak la..mmg la bontot tu satu aset bagi laki..n cantik bile die berbntk dengan cantik..tapi perlu ke tny pompan..lelagi aku??? hahaha


soklan nie ditanye oleh kwn aku kepada aku..hahhaa..ley plak an..ms tu die melentikkan kedudukan badan die..then tetibe ajukan soklan tu..tanpa berpikir panjang aku cakap "xpon" "ko xtergoda ke tgok" "skit pon x"..hahaha..apakah?? memang semua laki camnie ka?? ke die je yang len dari yang len..hahahahaa


0 comments:

Post a Comment