CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

UBOT TESEKAT!!!!!!!!!!!

obat o obat..xde sesape ke nk wat obat yang manis?? aku xley nk makan ubat yang pahitr la..jadi aku kne makan ubat ngan air manis..contoh nye air jus ke..(sebarang jenis juz kecuali durian..eeuuuuwww)..air milo ke..paling terok air nescafe ke..hahaha..

bebaru nie aku xsehat ag..mak aku bagi obat..3 jenis ubat..tapi 4 biji..penat la aku isi perot aku ngan makan mee goreng..(coz nk makan nasi xlalu an..hehehe)..lepas sejam tu aku makan la obat..obat pertama berjalan lancar..aku pon telan obat kedua..tetibe ley lak tersekat kat  tekak nie..aku cube minum air..die nk turun..aku try kua an..die xnk kua..aiiisshhh obat nie mmg degil la..korg bayangkan la..muke da cam xley tahan..pahit giler..last2 aku muntah..bukan takat ubat yang tersekat yang kua..tapi ubat yang 1st tadi pon kua skali..bersama2 mee yang aku makan..bazir sudah mee tu..


lepas bersihkan diri after muntah tu..aku minum la air banyak2, nk hilangkan rase pahet tu..tapi xhilang2 wooooo...aku try makan coklat..byk kot..tapi xhilang2..aku minum air manis...tapi aku xpasti keberkesanan nye..hahaha...weekk~~~ pengalaman yang SERAM kot..


0 comments:

Post a Comment