CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 12, 2011

xcaye ke cakap aku..

hahaha..susah aeh nk caye yang de individu yang xpenah merase diri die nie penah menjadi pasangan org?? np?? zaman skrg nie mmg semua kne ade pasangan ek?? np?? zaman skrg nie mmg xley idop single ek?? pe salah ngan single n xpenah bercinta?? bukan itu lebih bagus..

aku bukan bek..tapi bg aku la an..cinta tu kalu kite tgk balik mane datangnye cinta..cinte tu satu perasaan yang allah pinjamkan kepada manusia..yang pasti..itu kepunyaan allah..cinta nie allah sampaikan dengan perantaranya ibu, bapa, suami, isteri, adek beradek..semua yang de ikatan ngan kite..yang kite panggil BF or GF tu ade ikatan ke ngan kite?? yang org slalu sambut valentine's day tu..hurm..for wat?? mengenangkan org yang pe ntah..aku pon lupe lak history pasal valentine tu..padahal cinte tu milik allah..bukan nye valentine tu..

yang pasti..aku de prinsip aku..aku de pendirian aku..knapa aku xbercinta..hati aku nie lebih mengetahui..dan diri ini masih takot dengan NYE utk menerima kasih org len..takot kasih itu disalahguna..

~TAMAT~


0 comments:

Post a Comment