CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

PERANGAI BERLAINAN SEMASA SHOPPING

shopping..shopping..shooping..xde kje len pompan nie..asyik shopping je..
abis tu nk wt pe?? da tu siaft wanita..tapi if kite tgk..laki zaman skrg nie pon kuat shopping..de yang ag hebat shopping die dari pompan..

tadi aku teman akak aku g bli hp..dari situ aku dapat perhatian sesuatu..if someone nk beli barang, tindakkan mereka berlaenan..

de org yang bile nk beli barang..die memerlukan someone utk sokong die bahawa barang itu cantik..diperlukan..or anything la..asal menggalakkan die membeli..

de plak yang if nk bli barang..die xkesah pe org cakap..yang penting die nk barang tu..xkesah la barang tu keperluan or keinginan..

de lak yang bile org puji or kritik barang yang die nk beli tu..maka die rase barang tu xdi perlukan..coz die xsuke dengan pujian and die rase pujian tu menjatuhkan die..

de plak manusia yang xkan beli pape bile g shopping pd waktu sale..bukan kerana pe..coz ms tu die keliru nk wt pilihan..utk xnk wt pelihan yang salah..maka die xkan membelanjekan duet die utk pape barang pon..xkesah la rm10 pon tidak..hahahaha


aku senaraikan 4 jenis manusia je..tapi sebenarnye sgt banyak..tapi kebanyakkan pompan zaman skrg mangse fashion..kite perlu up to date..tapi jgn jadi mangsa fashion..huhuhu..

camne lak perangai korg mase korg shpping??


2 comments:

selipar buruk said...

aku ske window shopping je sbb 1 jer....
(*wet xde lam poket*) hahahaha...

moon said...

hhahaha...aku suke gak cam tu..tapi tgk mood..coz mende tu memenatkan..

Post a Comment