CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 30, 2010

tempat yg aku nk g sgt..

kalu di beri peluang..aku nk g melancong kat tasik plitvice, Croatia




sangat cantik tasik ini dengan keindahan alam semula jadi..ini di antara tempat pelancongan tertua di europe..kalu dari keindahan alam jer da membuatkan ati aku tertarik utk ke sane..

aku gak nk tengok sinaran aurora..yang selalunye berlaku di kawasan kutub ataupon sejuk seperti alaska iaitu hujung amereka utara..aurora nie sebenarnya terjadi disebabkan tidakbalas megnetic di lapisan ionosfer..iaitu lapisan langit dan menyebabkan tejadinya corak berwarna warni di langit..


dan aku mmg nk g dubai..n tinggal di hotel 5 bintang kat sane..


wow..banyaknye duet di perlukan utk melakukan mende nie semua..dapat ke?? cmni aku kne kawen ngan org kaye..baru ley dapat mende nie semua..hahahhahaa...


0 comments:

Post a Comment