CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 25, 2010

bila kelas nk mule, sakit perut mule terasa

slalunye mende nie berlaku bile klas yang kite xsuke bermule..cam aku kekecik dlu aku paling xsuke kelas bahasa..xkesah la bahasa melayu or english..aku xtw la nape..coz aku nie malas nk buat karangan kot..asal bagi karangan je..abis buku contoh karangan aku belek..nk meniru la katekan..biase la karangan 'aku sebatang pensel' xpon 'aku sepasang kasut'..

 
asal tgk je muke cikgu tu berdiri kat tepi pintu klas je..mule la rase seram sejuk..rase lemah..perut lak wat hal...mmg berbagai2 ragam la..lelagi bile soklan diajukan kat kite..huh..ms tu la kalam kabut..siap ley rase nk tekucil..nk kate muke cikgu2 yang aja aku tu cam muke antoo xlak an..nsem kot..cun kot..tapi keadaan ini sering berlaku..
bile check jadual..ri nie de klas english ngan bm..mule la..rase cam..alamak!!!!!! np la de ari nie...bile cikgu mintak kua an keje skola..hurm..mule la kate..buku tetinggal kat umah la..pe la..byk giler alasan..tapi sebenarnye xsiap kje..t kne la denda..xkne cubit kat sisi perut..kne la pukul ngan pembaris kuning yang panjang..xpon berdiri atas kusi sampai abis klas..

aku igt perangai camni berakhir di skola rendah je..tapi rupanya tidak..semasa aku kat UPM dlu..aku amik klas bahasa arab..adoi..asal ari ahad je mesti da cam lemah..coz ri senin tu klas bahasa arab..terasa la sintom2 ms aku kecik dlu..bile soklan di tanye..hurm..ms tu la..tgk kwn kiri..tgk kwn kanan..ale2 kawan yg bg jawapan..kite tukang sebut je..huhuhu...


yang ag hebat nye..bile tym kuis..mmg geng aku la kua paling lewat..bukan pasal jawab dengan berhati2..tapi xtw nk jawab soklan..bile ms nk collect kertas jawapan tu..cam xsampai ati je nk bg..coz kompem banyak salah nye dari yg betul..sampai da biase da ustaz tu tgk muke kitorg nie yg kua lewat..kua beria lewat..tapi markah xpulak tinggi..huhuhuhu

aku rase aku mmg xley nk amik kelas bahasa..coz bile aku tgk persamaan kat cni..aku takot bile masuk kelas bahasa je..xkesah la..bahasa english, bahasa melayu dan bahasa arab..hahahhahaaha


0 comments:

Post a Comment