CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 23, 2010

KESAH TELADAN...

pada zaman dahulu kala~~ si merak dan si gagak adalah kawan rapat..(rasenye sepasang je kot..bkn semua)..semasa berjalan2 di taman tibe2 mereka ternampak cat yang bewane-wani..jadi berkata la c gagak ini.."merak2, jom kite men kaler2, awk kaler bulu saye, saye kaler bulu awak..cantik2, dengan pe;bagai warne"..maka si merak pon bersetuju..gagak mengalerkan bulu si merak dengan pelbagai wane..sehingga merak terasa diri nye sangat cantik..kini giliran si merak mewanekan bulu si gagak..oleh kerana takot si gagak akan kelihatan cantik darinye..maka die menyimbah cat hitam ke seluruh bulu gagak..kini jadi la gagak hitam dan merak yg cantik..

kononnye aku merak
kesah nie sebenarnye same ngan kesah aku..aku pakaikan eyeliner utk cousin aku cecantik..then, turn die lak pakai kan aku eyeliner..mase die pakaikan eyeliner..de la ayat die camnie.."aku terase cam masuk kelas lukisan lak"...dan2 aku tgk..mate aku da cam panda..hahahahaha...
ms nie da lepas lap balik eyeliner and wat sendiri
tapi perbezaan kat cni..si merak tu dengki orgnye..(org ke??)..tapi cousin aku nie lak mmg xreti make-upkan org..huhuhuhu

p/s: jalan cte teladan die same cam dalam buku..tapi ayat nie aku men bubuh je..coz da lupe..kesah dahulu kala la katekan..hehehe




4 comments:

NooR sHaM aBduLLaH said...

testing..ha ha

moon said...

testing anda berjaya...

ano86 said...

huhu..motif citer??kepada sepupu anda..yg kali..makeup kan org cantik2 yer.. :D

moon said...

hahaha..aku cte coz ko yg suruh cte..hahaha

Post a Comment