CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 22, 2010

seJaraH ari Nie

Hani Rachel Mariam

xyah cari name nie dalam buku sejarah form 4 atau form 5..die nie bukan tokoh malaysia pon..
die cume dak kecik yang selalu dtg umah aku waktu pagi dan balik waktu petang..
name sedap kan..tapi dak yang menyampahkan..bukan pasal ape..manje giler..nk wt camne..da dak kecik an..
nie la dak nye..rupe da cam org jepun..tapi mak bapak pure melayu...pagi2 je da kaco aku tdo..dan2 asyik nangis jer ri nie...tensen aku..seb bek muke comel...
ari nie idop aku penuh dengan tanggisan die..mls aku nk layan..

tepon umah aku lak rosak..geram btul..nk tepon org pon xley..aku call la *100# utk wat komplen..
da abiz wat komplen..lepas sembahyang jumaat tu de org call hpon aku..cakap die akan datang umah utk baiki tepon..

tetibe de mamat sorg nie bagi salam..aku tanye ler an..nk pasti same de die org telekom ke x...ms tny tu aku xnmpk sgt muke die..coz die kat lua an..then bile die masuk tu aku da mule kompius..coz die dak skola aku..dok satu taman ngan aku..mne la aku tw die da jadi dak telekom...tapi yg aku geram..ley lak die panggil aku akak..aiiisshhh..geram kot..xpopuler ke aku ms kat skola..nie yg aku hangin..tapi diam jer ler..mslh nye sampai balik die panggil aku akak..sabo jer la an..asal kan die bahagia..huhuhu

0 comments:

Post a Comment