CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 21, 2010

Zapin tenglu

zapin tenglu nie asalnye dari mersing johor...
zapin tenglu nie de 3..zapin tenglu pak akop, mak usu dan pak othman..
huhuhu..jgn xtw..tarian zapin nie asalnye dari negara arab..pasal tu kebnykkan muzik zapin adalah muzik ketuhanan..cam zapin tenglu dalam video nie..lagu na'am saidi..iaitu lagu zikir..


dalam video nie..salah seorg penarinye adalah aku..huhuhuhuhu...
kitorg semua pada mulenye mmg xreti menari..
mmg keras la...tapi bile da di latih oleh seorg jejaka nsem yg bernama narry atau nazri..
kami boleh menari..seyes cakap..rase best sgt ms menjalani latihan..lelagi ngan narry..
sgt supportive...
terigt..ms latihan nie di jalankan..de yg da give up..de gak yg menangis..al-maklum la xreti nari..
huhuhuhu..dengan test nye ag...nk bahagi masa ag..
tapi sem tu gak aku dapat pointer tinggi...bukan aku jer..kebykkan penari..nie semua coz de sokongan dari jurulatih jua..huhuhu




aku upload video nie bukan pasal pe..aku nk tunjuk kat korg, org yg aja aku nari..nie la die..bukan scha..tapi sebelah scha tu..narry...huhuhu..sanggop aku mencari semula video nie..huhuhu..rindu lak kat die..hurm..rindu kat mulut celuparrrrr die..huhuhuhu

0 comments:

Post a Comment