CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 21, 2010

Zaman Skola

nie lak contoh vidoe cam yg penah awk bawak utk wt liputan..cewah~~
cam wartawan bebtul lak an..
ni la camera digital pertama aku pegang..


dlu ms aku kat skola menengah, aku suke join kelab kewartawanan dan penyiaran (KKWP)..best..dapat pegang video cam yg besar tu..dapat pakai vest..mmg ala2 wartawan la..dan slalu dapat perhatian..then mule pegang camera digital..ms tu camera digital tu baru je nek..kire hebat la sape yg ade nie..huhuhu...banyak tempat gak la kitorg dapat wat liputan..cikgu yg jadi penasihat kitorg cikgu rozman..hahaha..igt balik cikgu nie..hurm..xley nk cakap pe da..bia la rahsia..hahahahhaa..cume kami di KKWP je tw..hahaha..sungguh pon cam tu..cikgu tu la yg aja kitorg camne nk buat documentasi, camne nk edit, camne nk memberanikan diri dengan slumber berdepan semua org..camne nk interview org...mmg hebat la an..mende nie semua kitorg blaja mase skola dlu..


bile aku masuk matrix..mende nie smua da kne tinggal...cedeh..then bile masuk U ag la..mmg xde sape yg same minat ngan aku..huhuhu... n now..try mule balik dari awl..coz byk yg da lupe..nway sangat suke skola saye dlu..huhuhu


2 comments:

selipar buruk said...

gud3...da upd8.de nuffnang ag...keep a good work dear! :)

moon said...

hahaha..tu r..tgh blaja ag nie..hahhaa

Post a Comment